Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Juldagen

hejhallå! Har inte alls haft tid att blogga för jag har städat och umgåtts med min släkt! Men slänger in ett vanligt inlägg för att visa att jag är alive! Har målat om naglarna, för nu är det ju inte jul längre :((
Så de är bara glittriga nu :) 
 
Snackar med Maxus nu haha och har precis målat färdigt naglarna :O)99)))

criminal minds

Hej!
Jag har sett på criminal minds heeeela dagen, är på säsong två, och ska se ett avsnitt till innan jag går och lägger mig, hahah. 
Var bara tvuungen att fortsätta eftersom det var en jääävla cliffhanger i slutet på första säsongen hahah :( fick mensutbrott osv :):)
 
men fick även mina betyg idag, även om jag inte var i skolan. Var på möte kl. två så stack förbi och hämtade betygen då :)) 220 poäng, och iår hade den linjen jag vill komma in på då jag ska söka ca 270 poäng för att ta sig in, så måste veerkligen höja mina betyg! Behöver minst nästan alla C, förutom fyra då jag behöver typ A, haha. Men har ändå flera favvisämnen som jag vet att jag kan höja mig till åtminstone B hahah.
linnis
chokladis
Smillis
linnis
 
 
ska se serie nuu :)
 

dålig uppdatering, ska förbättra mig

Det har varit urdålig uppdatering igen, men nu då det blir lov imorgon så ska jag absoluut bättra mig!
Imorgon har vi julkalendern, (en grej där man är i lag och ska lösa klurisar) och sen ska vi samlas i hemklassrummen och få våra ht-betyg! 
 
just nu ligger jag i sängen, nääästan nyduschad, ser på criminal minds och dricker saft :) 
 
cphand :)))
 
 
På tyskan fick vi fika; 
 
oooch en sliten cambild!
 
 
 
nu ska jag se några avsnitt till av cm, sen sovilova :)) 
 
bloggar imorgon :)

julbak med mamsen!

har varit upptagen hela kvällen med julbak!










det blev rocky rolls ???, saffranskola, chokladkola och vi skulle egentligen göra snickerskakor men mamma hade glömt att köpa blockchoklad hahah.

natti!

Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus